Kundesenter

 

 NUFI kundestøtte treffer du på telefon 40631000:

Alle hverdager 0800 – 1600

Tar du kontakt med oss i denne tiden så er det NUFI som håndterer alle innkommende kundehenvendelser.
Dersom du er GET TV kunde så skal du kontakte NUFI for brukerstøtte eller spørsmål relatert til GET tjenestene.

Alle hverdager 1600 – 2000 og lørdag og søndag 1000 – 1400

Ved å ringe vårt sentralbordsnummer 40631000, og deretter trykke 2 vil du bli satt over til vår vakt.

Vakten er en bakvakt som kan være utilgjengelig når du ringer. I så tilfelle vil vakten se at noen har ringt, og ringer deg tilbake ved første anledning, men ikke etter 2100. Ringes det fra skjult nr eller et sentralbordsnummer vil det være vanskelig å ringe deg!
Om vakten ikke er tilgjengelig innen kl 2100 så ringer han/hun tilbake dagen etterpå innenfor arbeidstid/vakttid.

Dersom det er en fellesfeil som rammer flere vil saken bli eskalert, og NUFI vil starte med feilsøking/feilretting så snart det er fysisk mulig. Vi vil da prioritere å sende ut en SMS til de som er rammet.

Ikke kritiske feil eller spørsmål relatert til bruk av tjenestene kan du med fordel melde til oss via kontaktskjemaet eller sende en epost til post@numedalfiber.no

Om det er feil på internett og man ikke har alternative nettverk å støtte seg på, så kan man sende en SMS til 40631000, denne SMS vil komme inn som en epost til oss på post@numedalfiber.no